Hastanede geçen tam tamına 14 günün sonunda doğuramadan taburcu oldum 😅 sancı ile yatışım yapılmıştı serklajlıydım. 4 gün önce serklaj ipi alındı sancı ve kasılmalar son buldu 😅önce 4 cm dediler açıklığa sonra 2 parmak kadar dediler şimdi 1 parmak diyorlar 😂 çocuğum ışığı görünce geri içeri kaçtı resmen 😂haftaya kadar doğurmazsam sezeryan olucam Allah’ın izni ile 🤲🏻 serklajlı gebelere umut olsun diye açtım bu postu korkmayın kız ne zorluklarla bu günlere geldim bakın şimdi de doğuramıyorum 😅37+5 olduk bu arada