Arkadaşlar bende bugün gittim 12+1 henüz oluşmamış dedi doktor haftaya gel dedi bakalım dedi ama ben ıkı bacak arasını dümdüz gördüm yani bu haftada oluşmuş olması gerek değil mı acaba tahmın yürütmek mi istemedi emin olmak için ama ben gördüm ıkı bacak arasındaki düzlüğü arkadaşlarım 11. 12. Haftalarında ogrendıler genelde