Anne hasta olduğunda sütünde hastalığa karşı antikor oluşur, yani bebek korunmuş oluyor. Yine maskeyi kullanabilirsiniz emzirirken.
Eğer ağır bir grip değilse vitamin ve beslenme ile atlamaya çalışın. Ağırsa doktora gidin bence, çünkü uzarsa iyice zayıf düşer bünyeniz.