26 Şubat gecesi 12 de sancılarım oldu 27 Şubat sabah 5 e kadar sancı çektim sıcak su ile duş alsam geçer dedim geçmedi duşta nişan geldi önce korktum sonra kendimi sakinleştirdim ilk bebeğim olmasına rağmen kendimi çok eğittim her konuda plates merdiven spor yürüyüş hurma ne aklınıza geliyorsa. Devlet hastanesine tam 5 de gittim sancılarım sıklaşmaya başladı bebek hareketleri yok ve kanamam devam ediyor korktum bebek kalp atışları zayıflıyordu doktorlar tekrar normale döndürüyorlardı açıklığım kontrol edildi acilde 1 cm açıklık ile beni doğum ünitesine gönderdiler devlet olmasına rağmen imkanları çok güzeldi eğitim gören hemşireler bel mesajı yürüyüş desteği verdi sabaha karşı iyice sıklaşan ağırla beni hiç uyutmuyordu 7-8 de kontrol edildi açılma aynıydı ama bebek yerleşmiş kendini bırakmıştı aşağıya suni sancı verdiler baktılar bebeğin kalp atışları yavaşladı kaldıramadı o yüzden geri çektiler kendi sancılarımla devam ettim 11-2-3 derken saat akşam 5 i buldu ağlamaya başladım artık gelmiyor ve çok ağrım vardı biz sezeryan olmak istedik doktor izin vermedi ben dayanamayacağımı anlayınca hastaneyi hemen terk etti özel bi hastaneye geldik orda girişim yapılır yapılmaz ameliyata alındım özel deki doktor da içeri baya kaka yapmış iyi yaptın gelmekle deyince biraz morelim düzeldi gerçekten her şey nasip kısmet eğitime de gittim her şey i de denedim ama malesef açılmamın olmaması çok etkiledi düşüncelerimi en son sezeryan ile kızımı 19:30 da dünyaya getirdim ben 20:30 da kendime geldim sonrasında uyanır uyanmaz emzirmeye çalıştık çok şükğr sağlıklıyız ama tabi normal doğum her zaman daha iyi şüphesiz ama kendinize başta güveniniz olsun açılma vs yolunda gidiyorsa 5 dk bi çığlık dünyaya geliyor sapasağlam ayaklanıyorsunuz.