birmeleginannesi_
37+6 başından beri rutin işlerimi yaparım, 2 haftaya bir de 2 tane ablamız genel temizliğe gelir. Kalan 2 haftalık süreçte de ben hiç durmam sürekli evde bir şeylerin yerini değiştirir, temizlerim. Aktivitelerimi yaparım. Hamilelik hastalık değil, ciddi bir risk olmadığı sürece hareketli ve aktif olunması gerekir.
O yüzden sanırım 9 ayda sadece 8-9 kg aldım 😅😅