Dmlflk ben olmadım fakat bir yakinim bu hafta içinde oldu ve bikac gün sonra doğum yaptı yine aynı şekilde kuzenimde 3 gün sonra felan doğum yaptı şuan onunki 5 yaşında ama önemli olan 2 dozu almış olmak sanırım çünkü kuzenim Almanya da ve doktor yanında çalışıyor 2 dozu alınca zaten bebek faydasını görüyor baya demişti onunkine doğduğunda ekstra bişey takılmamış kendi kendine nefes almış ama bu ikiside tansiyondan dolayı doğum yapmak zorunda kaldı doğumu erteler mi onun hakkında bilgim yok