Gurbetci1anne Kızlar Ssvd adayı olarak 37+1 oldum nihayet karnım da düştü tüm tuşlara basma haftası olarak kabul ettim😁 ahududu çayı, tarçın karanfil hurma karışımı, ananas, yokuş çıkma artık Allah ne verdiyse hepsine başladım😂 sizde durum nedir?
[silindi] Gurbetci1anne bende ssvd düşünüyorum 36+3 hurma ile başladım gün içinde heraketliyim zaten ama ahududu cayina hiç bı yerde denk gelmedim acaba siz nerden aldınız acaba onuda denemek istiyorum🤗
yagmur_vera Gurbetci1anne 37+6 Ssvd adayı olarak dün sabah nişanım geldi sanırım. Akşama kadar hafif ağrım vardı ama şimdi geçmiş çok şükür. Biz eşimle tekiz ablam gelecek yanıma o gelince hızlandırmaya başlarım. Hurma yemeye başladım sadece.
2bebek1 Gurbetci1anne biz de 36+6 olduk ssvd adayıyım doktorumun başla demesiyle hurmaya yemeye adaçayı içmeye başladım. Ahududu bulabilirsem onu da içmeye başlayacağım bir de primroz kapsülü aldım onu fitil olarak kullanmaya başlayacağım.
Gurbetci1anne [silindi] amerikadayım ben burdan marketten aldım trendyolda da var. Hadi bakalım☺️ sizin iki doğum arası ne kadar
Mervesrsy Likya-ipek biz de 38 olduk ama adaçayı içme dedi doktorum almıştım aslında ama içmiyorum maalesef öyle söyleyince ahududunyapragı çayı da yok buralarda hiç bulunmuyormuş
yagmur_vera 2bebek1 Öncelikle Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin. Sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 Primroz dediğiniz kapsül ne işe yarıyor acaba ?
2bebek1 yagmur_vera hepimiz inşallah 💐 ebe önerisiyle rahim ağzının incelmesine ve açılmasına yardımcı olmak için kullanılıyor çuha çiçeği yağı kapsülü olarak da geçiyor burda yine ebe veya doktorunun önerisiyle kullanıp 4-5cm açıklıkla doğuma gidenlerin hikayelerini okudum. Bakabilirsiniz. Yine de doktora danışmakta fayda var.
Mavi6 2cucukannesi 37 ve sonra doğan bebekler normal olarak dünyaya geliyor genelde 37 den sonra doktor adaçayı ananas hurma vs tüketin bol hoş yürüyün diyor doğumu kolaylaştırması açısından
Gurbetci1anne sumeyra14 hayır. Hatta post açmıştım kafama takıyordum neden karnım düşmüyor çocuk inmiyor diye. Bi gecede oldu ama inme anını hissetmedim sonradan fark ettim
Likya-ipek Mervesrsy olabilir bende daha başlamadım. Doktoruma sormadan başlamak istememiştim. Bu durumda sadece hurma kullanacağız sanırım :(
Mervesrsy 2bebek1 bilmiyorum nedenini söylemedi tavsiye etmiyorum onun yerine ahududu yaprağı çayı önerdi şimdi onu içmeye başlayacağım