Edus35 ilk kızımda hamilelik yaşamamışım resmen. Şimdi 2. Ye hamileyim 30+5. Bu kadar hareketli bir bebek Rabbim sağlık versin ama gece bile uykular haram oluyor onun hareketiyle. Dün akşam bir hareketlendi sanırsın karnıma çizik attı öyle acı hissettim yarım saat kendime gelemedim. Zaten ağrı konusunu hiç demiyorum her hafta farklı ağrı yükleniyor bünyeme resmen 😏