Kardelenylmz 19. Haftadan beri ters benimki bir sıkıntı olmadı doktorumda kafasının aşağıda olması bir problem yaratmaz dedi doğum kanalına girmesiyle kafasının aşağıda durması arasında dağlar kadar fark var erken doğum riski olan diyenler kim acaba merak ediyorum !