Yaseminmericli Ben 2 doz oldum cnm. Sonuçta Bı sekılde elimize demir manikür pedikür yaptırırken makas kesmesi ameliyatta ordakı aletlerden mikrop kapma olasılıgından dolayı hiç tereddüt etmeden yaptırdım
Ckyert blackeagle çoğu kişi ameliyat oluyor zten onlara yapılmıyor . hekiminize güvenin yaptir diyorsa yaptırın
Eymenata blackeagle bana yapilmadi cunku progestan fitil kullaniyorum saglik ocaginda kullandigim ilaclari sordular progestan diyince o ilacin etkisini dusuruyoruz yapmiyoruz dediler. Doktorumda kesinlikle yapilmasi gereken bir asi degil yaptirmana gerek yok suan progestan kullanman daha onemli dedi. Ama kullanmayanlar yaptirmali tabiki korunma amacli
kozalak Eymenata canım progeston kullanınca neden yapılmıyor bu aşı merak ettim? Bende yaptırıcam da iki haftaya bende progeston kullanıyorum???
Yade Cansums doğru tabiki normal Doğumda da gerekli olduğu an kullanılabiliyor her türlü aşı şart yani 👍🏼
petitehatunn zorunlu değil bildiğim kadarıyla. Doktorum da şimdiden gerek yok dedi. Şimdilik ben de vurdurmayı düşünmüyorum. Gerçi progestan jel kullananlarda etkiyi düşürüyormuş falan da diyorlar ama kesin bir bilgim yok tabi
Duyguynrky blackeagle zorunda değilsin ama bence yaptırmalısın ben 2 dozu oldum dün 3.dozumu oldum seneye 4’ü yaptıracağım. Bence yaptır hayatın boyunca garanti olsun
Duyguynrky Ckyert doktorun kendine ve ekibine güveniyorsa gerek yok tabi ama bence gerekli yani bunu hamileliğe bırakmamak lazım aslında. Ayrıca ne zaman doğumun başlayacağına doktorun nasıl garanti veriyor? Allah korusun ama sokakta da başlayabilir 🤷🏼♀️ Hayatta hiç birşeyin garantisi yok o yüzden riske atmamak lazım diye düşünüyorum. Ben veteriner hekimim bu zamana kadar neden 5 doz yaptırmadım acaba diye düşünüyorum. Yaptırmakta fayda var bence hamilelik öncesinde kesinlikle yapılmalı
Duyguynrky Mervisnese sanırım haftalığının pek önemi yok sor bakalım sağlık ocağına. Çok geç haftalarda ilk dozunu olanlarda oldu burda çünkü
Musculus_sartorius blackeagle arkadaslarin dedigi gibi ameliyat aletlerinden tetanoz bulasmamasi icin ve bunun haricinde hamilelik boyunca elini evde yemek yaparken kestigin bicaktan da bulasabilir tetanoz. Pasli olmasi sart degilmis, passiz bicaktan demirden vs gecebiliyormus
blackeagle Funfun ben sadece merakımdan sordum kimler neler düsünüyor diye okuduğunuzu doğru anladığiniza emin misiniz? Nedir bu atar?
Ceysey Bu tetenoz aşısının prospektüsünü okudunuz mu bence özellikle aşılar araştırılmalı. Gebelik dönemi Hayvanlar üzerinde yapılan çalışmalar, gebelik /ve-veya/ embriyonal/fetal gelişim /ve-veya/ doğum /ve-veya/ doğum sonrası gelişim üzerindeki etkiler bakımından yetersizdir. İnsanlara yönelik potansiyel risk bilinmemektedir. Ulusal bağışıklama programı ile gebelik döneminde kullanılması tavsiye edilmektedir. Yazıyor reçete yaptırıp yaptırmamak size kalmış tabii
Funfun @blackeagle Atar yok, insanların düşüncesini merak etmişsiniz, bu da benim düşüncem. Ayrıca farkındaysanız cevabım direkt size değildi, konuyla ilgili kendi düşüncemi paylaştım. Şahsınıza algılamayın lütfen.
Ceysey https://www.instagram.com/p/BqDI-IjgCs4/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=vyyo1py1yesm Aşılar hakkında gruplar da var. Aidin Salih in Gerçek Tıp adlı kitabında da aşılarla ilgili bir çok yazı mevcut Gruptaki herkes için yazıyorum bunu lütfen araştırın, sorgulayın daha sonra karar verin.
Eymenata kozalak progestanin etkisini dusurdugu icin doktorum yaptirma dedi zaten saglik ocaginda progestan kullaniyorsaniz yapmayiz dediler.
Hanus blackeagle Ben olmadım, çünkü ilk 3 ayımda düşük riski yaşamıştım progestan kullandım ve iğne vuruldum. Doktorum önermedi, Dünya Sağlık Örgütü de vurulmaması gerektiği kanısındaymış..
istkizannesi Bende pazartesi yaptırdım ama kolum hala felç. Gece uyanıyorum ağrısına,soluma yatamıyorum☹️