Sadece dertleşmek istiyorum serklaj amelıyatı oldum 2 aydır yatıyorum İyi hıssettıkce kendımı ayağa kalkıp 1 cesıt yemek yapabildim evın temizliği çoğunlukla esıme kaldı şuan 31 haftadayım kullandığım ılaclar üstüne uyku duzensızlıgım sırt bel kasık ağrılarım beni çok yıprattı çok duygusalım hamılelık ekstra duygusallastırdı beni 7 günün 4 5 gecesı kesınlıkle ağlıyorum sırt kasık veya karın ağrılarımdan bıktım göğüslerim bile çok sızlıyor bebeğim etkılenıyor belkı bu sefer vıcdan yapıyorum doktorum en başında sen naifsin hassas yapın var dedıklerıme uymalısın dedi yatmak zor ayakta durmak daha zor yınede 28 haftadan sonrakı en ıyı haftalarımı yaşadım derken şimdide ben bu hamılelıgı beceremedım dıye depresyondayım yaşadığım acılar hep bana kaldı anlattıklarım kadar analatamadıklarımla kaldım ve herkes ay keşke ılk çocuğu kız olsaydı say artık 2. De gelır darısı 2.ye bunu sakla 2. Çocuğa dıyenlerle dolu çevrem ve hep uyu dinlen daha bunlar ıyı gunlerın dıyor olumsuz yorumlardan çok bıktım bunu dıyenlerınde bu gece gelip ben eksık ısını yapım çocuğa bakim sen uyu bu saat barı dıyecegını sanmıyorum sureklı artık olumsuz şeylerde nasıl baş edecegım diye düşünür oldum