KediAnnesi321 Kış aylarında olduğumuzdan ben mi bulamıyorum henüz çıkmadı mı acaba yazlık yenidoğn bebiş kıyafetleri yoksa zıbın dışında olmuyo mu normalde de yazlık bi şey? Sanki ben hiç yazlık bi şey bulamıyorum ya kızlar bulan var mı haziran sonu doğum olcak nasipse. Bulan varsa linklesin beni 😅
Dlncvn35 KediAnnesi321 bende bulamıyorum hiç bişe zıbın dışında sanırım yenidoğan bebekler için sadece zıbın var 😅
hunilimom KediAnnesi321 daha çıkmadı LCW e bebek tarzı yerlerde geçen sezondan kalan bulabilirsin belki yazın evde genelde zibinla durdu dışarda sıfır kol tulum şortlu takım vs giydirdim
KediAnnesi321 Dlncvn35 zıbın da zaten bi yerde mecburi zaten daha cicili bicili şeyler istiyorum ben ya hiç yok
KediAnnesi321 hunilimom uzun kollu aldıklarım var yenidoğan olur da üşürse diye onlar boşa gitmese bari.. kalın değiller gerçi ama
hunilimom KediAnnesi321 hangi ay doğacak yaşadığınız yer de önemli ben Haziran da doğurdum büyüğü bir hafta uzun kollu giydirdim gerisi full kısa kol küçük Ağustos onda hiç uzun kollu giydirmedim
elmaelmaelma Tekleme kalanlar olabiliyor, ben ebebekten o şekilde aldım birkaç parça. LCW internet sitesinde de çıkmaya başladı. Mağazalara gelmesi 1-2 ayı bulur herhalde yeni sezon yazlık ürünlerin.