Tugba_turk46 Seydanuurr4 ilk gebeliğim 2.ayımda oldu şuan 4 yaşında 1,5 senedir 2.istiyoruz olmuyor şimdiki aklım olsaydı 1 yaşındayken yapardım arayı çok açmamak gerekmiş
ikincibebegimiistiyorum Seydanuurr4 Ben de ikinci bebeğimi istiyorum, geçen ay denemeye başladık olmadı, bu ayda artık nasip. Ne zaman isterse o zaman geliyor minnoşlar. İlkinde çok stres yapıyordum 1 seneden sonra oldu, bunda şu an rahatım. Bakalım olacak mı?
aymir_46 Tugba_turk46 aynı bende de öyle oldu yaaa bu ayda bekliyorum bakalım adetim yarında olmazsam artık 5 gün gecikecek bu kadar gecikme yaşamıyordum normalde yarın sağlık ocağında kan vermek istiyorum direk net sonuç almak istiyorum testlerde yanılma payı oluyor yinede bazen geciksede çıkmayabilir diye inşallah bu ay vardır 2 senedir istiyoruz 😢
Tugba_turk46 Seydanuurr4 1 senedir pcosum var AMH değerim çok yüksek prolaktün değerim yükselip düşüyor 2 ay öncede sezryan dikişimde kanama alanı olduğunu öğrendim 1 hafta öncede histeroskopi ameliyatı oldum son olarak rahim filmi çektireceğim hayırlısıyla kolaylıkla pozitif sonucu varırım inşaallah (varırız inşaallah)
Fatmadiebiri 4.5 yaşında kızım var ikinci istediğim ilk ay hamile kaldım şuan 8 haftalığım Bi de geri çekilme yoluyla korunuyorduk nasıl hamile kalmadım bu zamana şaşırmıştım
Kelebek1_ Seydanuurr4 yani gebelik düşündüğümüz için korunmasızdı ilişkiler ama düzenli olarak ilişkiye girelim hamile kalayım kafasına girmedik
Patito__ Tugba_turk46 cnm bnmde prolaktn bir inio cikiyordu ama bn ilac iciordm dusuordu brakinca tekrr yukseliordu sonra mr ckildim hipofizde tumor cikti Tsh da cok onemli bu arada -Surekli prolaktin icin ilac kullandm hic brakmadm hamile kalana kdr kullan dedi dr oyle kaldimda ikikez ama dusukle sonuclandi maalesef Aynen bu isler genclikte olmali yas gectikce pcodur prolktindir blmemnedir yukselise gecior.
ikincibebegimiistiyorum Seydanuurr4 2.5 yaşında şu an. Biraz daha yaş farkı olsamıydı diye düşündüm ama hem hemen olmazsa diye hem de yaş geçiyor diye düşündüm. Sizinki kaç yaşında?