Hopefulmom umrumdadegil gazı olabilir mi acaba bebekleri en huzursuz eden şey benim kızımda da olurdu ayaklarını karnına çekiyorsa gazı vardır birde olduğu ortam kaç derece acaba sıcaklayinca da uyumazlar
Melodimm umrumdadegil Evet uyumazlar bazen.Benim kızım da altı temiz gazı yok uyudugu gibi uyaniyor bazen.Birde hala emzik tutamiyor.Emzigi düşünce tekrar uyaniyor.Sabaha kadar böyle gider bazen.O emzigi düşürür ben ona geri veririm.40 çıkınca rahat edersin biraz.Azda olsa düzene oturuyor.
ceren2605 umrumdadegil bizim kiz da 66 gunluk 12 de emzirmek icin uyandirdim daha yeni daldi uykusuna😌
kahvesever__ umrumdadegil yeni dogdu için adepte süreci oluyor o yüzden uyumuyor alışmaya çalıyor 40 çıkınca yavaş yavaş düzeliyor😊
umrumdadegil Hopefulmom gazı da var ama sürekli çekmiyor bacaklarını anlamadım yani evde sıcak değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bennureyla umrumdadegil uyku düzeni oturmamıştır annesi. Adapte olmaya çalışıyor hala . Bir derdi olmayabilir. Takılın birlikte 😊
Hopefulmom umrumdadegil zamanla düzelecek uyku düzeni oturacak canım hiç merak etme hiç bir derdi olmasada huzursuz olabilir evin ısısı iyiyse yıkayın o zaman rahat uyur inşallah 🙏
Busraabtb umrumdadegil benim bebeğim de 20 günlük 17 günlükken ilk banyosunu kimse yoktu kendim yıkadım küvetine file almıştım kolay oldu bu sayede 🙂
umrumdadegil Busraabtb alışacağım inşallah denemedim hiç ama yaptırabilirim diye düşünüyorum 😂 bira küçükler elde tutmak zor ama🤭
umrumdadegil Melodimm ay çok tuhaf normalde uyur diye biliyorum bebekler bu zamanlarda ama sabah bi uyandı akşam 8 e kadar uyumadı sonra biraz uyudu tekrar uyandı uyumuyor 🤦🏻♀️ başım ağrıdı uykusuzluktan
minik_kurabiyeee Melodimm benimde kızım 29 günlük şu 4 5 gündür gece 3 de kalkıyor sabah 8 e 9 a kadar uyumuyor artık ne yapacağımı bilmiyorum 🤦🏻♀️
Melodimm umrumdadegil Evet bazı bebekler hep uyur.Uyandirip süt bile veremezsin.Hep uyumak ister.Bazilarida uyumaz böyle.Birde alakası olduğunu zann etmiyorum ama mama veriyormusun bebeğe?Ben sütüm yetmedigi için mamada veriyorum.Daha sonra yediği mama sonrası huzursuz oluyordu.Cok agalamsada uyanık oluyordu.Doktoruna söyledim.Mamayi degistirdim.Sonra rahat olmaya başladı gibi.
umrumdadegil Melodimm evet mama da veriyorum bugün doktora sordum normal uyumayabilir dedi. Ben bebek diye çok uyuyacak diye bekliyorum hep galiba🤭
Melson20 umrumdadegil o donemler hic uyumuyorlar zaten 🥹 gaz sancisi, dunyaya adapte olmaya calisiyor, surekli seni yaninda istiyor, cok zor ama ozlenesi gunler cunku cok cabuk buyuyorlar Allah sabir versin ❤️
Siyah0606 umrumdadegil hamileyken seninle sohbetimiz olmuştu Rabbim birse doğurduk diye post açmayı falan nasip etsin demiştim şükürler olsun bebişimiz yanımızda Rabim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤲🤲sen nasılsın iyi misin nasıl geçti doğumun bebiş 1 aylık olmuş maşallah şimdi posta denk geldim şimdi yazdım gözün aydın ❤️❤️bende yaptım doğum 24 günlük olduk bizde bende aynı durumdan şikayetçiyim uyumuyor dün mesela gece 2 den sabah 11 e kadar uyumadı uykuya tam dalıyor gibi geri bağırıyor sürekli sallıyoruz uyku yok geceleri gazlı bi bebek doktorlar öyle dedi gaz sıkıştırıyor diye düşünüyoruz alıyoruz masaj yapıyoruz emiyor gene aynı Nasıl geçicek bilmiyorum zorlanıyorum aşırı
umrumdadegil Siyah0606 çok şükür canım 💜 doğumum pek de iyi geçmedi malesef 😓 sonunda aldım ama kucağıma evladımı çok şükür 🥰 teşekkür ederim 💜 aynı zamanlarda doğurmuşuz kız hemen hemen😂 benimkide sabah bir uyanıyor akşama kadar uyumadı sonra 1 2 saat uyudu tekrar uyandı yine uyumadı anlayamadım bugün doktora sordum normal dedi 🤷🏻♀️ seninde gözün aydın senin nasıl geçti nasılsın bebiş iyi mi🥰
Derinnmom umrumdadegil saat 03:33 sen benim geceleri uyuduğumu mu zannediyorsun memati 🤣🤣 (asla uyumuyor aslaaaa)
Beyzab95 umrumdadegil benimkide bazen 2-3 saat aralıksız uyumuyor karnını doyuruyorum altı temiz gazı oluyor biraz ondan saatlerce elimde tutuyorum ya da memede uyuyor