Dogdugu ilk saniye ten temasi inanilmaz onemli, ilk bir saat gogsumde kaldi (ciplak ten tene degdi yani uzerimiz ortuluydu) ay simdi dusunune harika bir duyguydu o. Ondan sonra hemen emmeye basladi. Once ben yanlis tutturdugum icin beni perisan etti tabi 😅 cok heycanliydi ve gogusumun ucunu tuttu, halbuki bi kismini daha agzina almaliydi. Sonradan bunu basardim. Kizim su an 17 aylik hala emziriyorum + 24 haftalik hamileyim.
En onemlisi:
- Ilk dogdugu an ten temasi
- Surekli gogsunu vermek/emzirmek
- Dogru bir sekilde emzirmek (yani sadece gogus ucun degil gogsunun kahve rengi kismini tamamen agzina almasi gerek) boyle ekmek yedirir gibi o agzini actiginda gogus ucunuzu 2 parmak arasina alip bebegin agzina koyun
- Bol su icin
- Pes etmeyin
Her bebek emmiyor oyuzden bebege de bagli tabi ki
InsAllah her sey umdugunuz gibi gecer