Senden de sıvı istediler mi? Yada tarama testlerine girdin mi? Ben ne tarama testi nede siviya yanaştım sadece detaylı ultrasona girdim allah'a tevekkul ettim. Gece gündüz dua ediyorum doktorların yüzüne tükürmek için.. EN büyük doktor yüce rabbim öyleyse de zaten rabbim başka birşey ile karsilastirmasin bizi allah'a şükür tedavisi var sadece kirkli iken başlamak gerek ve doktor seçimi iyi olmalı umarım öyle değiller ama öyle ise ben rabbim kaza bela vermezse hayirlisyla dogsa ikinci haftasında başlarım tedaviye