Kızlar ikili tarama yptırdım bugün ama içime pek sinmedi ense kalınıgına ve burun kemiğine baktı bacaklara baktı keseye ve cevresine baktı ama fazla incelemdi önceki doğumumda daha ayırıntılı bakılmıştı sanki birde kan verdim sizde de mi sadece bunlara baktılar nasıl yaptılar bi anlatsanız içim rahat değil