-Ozlem58- karışmak gibi olmasın ama yanlış yapıyorsunuz. Şimdiden dursun diye telefon verirseniz çok fazla problemlere sebep verebilirsiniz . Göz sağlığından tutun, oyun kuramama gibi , hareket bile etmek istemeyecek. Öfke krizleri geçiren çocuklardan bahsetmiyorum bile. Hepsi çevremde bir örnek. Bir tanıdığım 10 yaşındaki oğullarına bile günde 30 dk izin veriyorlar. Kronometre çalıştırıyorlar. Alarm ötünce çocuk el mahkum bırakıyor.