mrsckmkc Kızlar 25 haftalıkken rahim ağzı uzunluğum 31 cm ölçülmüştü. Bu haftalarda bu cmde olanlar var mı? Normal midir?
0107 mrsckmkc bende 25 +5 im geçen hafta muayenede 34 cm çıktı uzunluk. 25 in altında olunca sıkıntı oluyormuş yani ölçümüz gayet iyi
yenimama mrsckmkc bende 28 haftalik gitdim 30 milli cikdi bugun gitdim 29+6 doktorum riskli cocuk kafasini awagiya basiyor o yuzden pesssari takdi bugunde 29 milliydi
Ebrar042 yenimama çok da düşük değilmiş aslında dikkat ederek rahatlıkla tamamlardınız diye düşünüyorum
Evremo Ben 25+2 de gittiğimde 47 mm çıktı. Doktora sordum 35 altına inseydi bu hafta için önlem aldırdık dedi. Perinatoloji doktoru takipliyim ama her doktor farklı görüşte o zaman