Svncezo süt hiç içmiyorum, haftada bir açık süt alıp(güvendiğimiz bildiğimiz bir yer) yoğurt mayalıyorum. Yoğurt olarak tüketiyorum veya ayran yapıyorum. Sütün bir faydası yok midede şişlik yapıyor gaz oluyor yararlı bir şey olduğunu düşünmüyorum yoğurta daha çok kalsiyum var