FyA 17 dolduktan sonra 19 bitene kadar 2 hafta ara ara gidiklanma.gibi hissettim garipti , kelebek çırpınisi diyorlarmış. 20. Hafta dolduktan sonra ara ara oluyor ama 21 de ilkntekmey inyedim 😁😁bugün 22+1 iz uyuyamama nedenim , gececyiz pıt pıt sürekli vuruyor alttan alttan şimdiden gündüz uyuyor 9:30 akşam kalkiyoriz , ilkngebelikler geç böyle hissediliyor bazı bayanlar 24 ten sonra net hissettiğini yazmışlar