Kızlar ben 3 yıl önce yumurtalıklarımda kist varmış patlamış ve şiddetli karın ağrısı sebebiyle bunu öğrendim acil ameliyatla açık ameliyat oldum yani sezeryan dikişim oldu şimdi hamileyim doktora hangi doğum yöntemi olacağımı sorduğumda rahimde kesik yok direk yumurtalığına girmiş doktorun normal doğum yapabilirsin dedi. Şimdi sorun şu ki her Sezeryan kesiğinde dikiş değişiyor biliyorsunuz benim bu dikiş kötüydü evlenip sezeryanla doğum yaparım nasıl olsa dikişlerimde değişir diyodum napıcam 😂 birde böyle kasık bölgesinde dikişi olup normal doğuran var mı 😇