20.haftaya kadar hissetmemek normal diye biliyorum ama yine bı sağlık ocağında sorun isterseniz. Ben 16+5 de hissetmiştim zayıf olduğum için erken hissettiğimi söylemişti doktor .neye benziyor derseniz de bağırsak hareketi gibi minik birşey çok iyi dinlemek lazım ama sonra aşırı hareketleniyor her türlü anliyorsun 😊