Kahvemsi-05
SultanErva
Bende 1 hafta önce bağırsak enfeksiyonu yaşadım. Serum takıldı midem bulantısı ve ağrı kesici sonraki günlerde baya uyudum. Aynı zamanda üst solunum yolu enfeksiyonu olduğu içinde antibiyotik verdi doktor beni ishal yaptı. Aralıklı oluyordu şimdi ağrı yok ama her sabah su gibi oluyor. Vajinal kaşıntım başlamıştı doktora gittik, antibiyotik florayı bozduğu için mantar başlangıcı olabilir diye probiyotik yazdı ishalim devam ediyor. Vitamin kullanmaya başladım. Ne yapacağımı artık bende bilemedim, inşallah bir risk oluşturmuyordur. 🙏🏼