Fraublt-31111 evet kaldım canım. Hem de 2 ay sonra hemen kaldım. Eğer senin genetiğinde eşinin genetiğinde bir sıkıntı yoksa sağlıklı gebelik yaşama oranın diğer gebelerle aynıymış benim doktorum öyle dedi bu döllenme sırasında olan bir şanssızlık dedi doktorum o kadar anlık bir olaymış ki. Rabbimin imtihanı işte. Şu an 7 aylık hamileyim genetik testlerin hepsi yapıldı ve çok şükür bir sorun yok