Denizanasi_ Haftadaym Göbek üzerinde bi bölge 3 -4 gündür acıyo gülerken bile öğürürken yürürken siz de varmı böyle bişey acillll yazın nolur
Bukettt23 Denizanasi_ aynı durum bende de var benimki kas ağrısı gibi dokununca ağrıyor sol kısmı rahim genişlemesi diyorlar
Yenihamis1357 Evet bnmde ağrı var canım 35 haftaya girdim 2-3 haftadır oluyor bebek hareketli ve rahim genişlediği içinmiş doktor söyledi