umutlu1mom Ya kafam bişey takıldı. Şubat 29 çektiği için regl döngüsünü 1 gün ileriye mi atılıyor? Mesela ben günü gününe oluyorum. Normalde bugün regl olmam gerekiyordu ama Şubat 29 çektiği için döngüyü değiştirir mi?
umutlu1mom zumruduanka07 uygulama da 27 Şubat diyor, internette 28 diyor kafam karıştı 🤔 acaba bunu baz alıp mı hesaplıyor diye kafama takıldı 😬