Kızlar 15 haftalık hamileyim. Bugün 6 yıldır çalıştığım firmadan ay sonu ayrılmam gerektiğini öğrendim. Yani 1 Mart itibarıyla işsizim. İş yeri henüz hamile olduğumu bilmiyordu, eleman eksiltmeye gittikleri işin beni de gözden çıkardılar malesef. Doğum rapor param yanar mı? Ya da işsizlik maaşı alırsam nasıl bir süreç olur. Kıdem ve ihbar tazminatları verilecek, haklarınızı vereceğiz dediler ama şimdi hamile olduğum için durumlar değişti. Bilenler yardımcı olabilir mi? Haklarım neler, ayrıca içerde iznim de var.