3_oglan_annesi 12moom o hastaneyi hiç tawsiye etmiyrm ama önceden ii bı doktr vardı oradan ayrılıp klinik açmış kendine tabi cam sakura azda olsa ii oraya gore
CereenCkr Ben bir kere gittim ilk haftalarda doktorun adını hatırlamıyorum ama ben orada ulturason için beklerken onu o kahvesinin bitmesini beklemişti