12moom Gamze-D bende 5+6 dayım o kadar kötüyüm ki yemek dahi yapamıyorum mide bulantilarimdan dolayı maske takarak yapıyorum yemekleri sürekli uyuma isteği:(( en sevdiğim şeyi bile sevmez oldum hatta tiksinir oldum 😑😑
Nidaanur Gamze-D prilam kullanıyorym bulantı için büyük ölçüde rahatlatıyor. Doktorunuz dan isteyebilirsiniz.
Done33 Gamze-D biz 6+2 deyiz hiç bulantım olmadı şimdiye kadar 1. Gebeliğin de çok zordu ama bundan birşey yok ☺
Torun- 12moom bende öyleyim kızlar ilaçlar sayesinde sersem gezmiyorum en kısa zamanda doktorunuzdan sizin için ilaç yazmasını isteyim
Gamze-D 12moom Evet bugün başladım gece ve her yemek sonrası 2 ilaç verdi benim zaten gastritim vardı çok ilerlememesi için başladım bugün