Herkese Merhaba 2.5 yaşını geçkin oğlum var Eylül’de 3 yaş olucak ikinci çocuğu ben ve eşim düşünüyoruz fakat ben korkuyorum bakabilirmiyim diye . İlk çocuğumu kendim büyüttüm lohusaligimidada tek başıma baktım çocuğuma stres ve üzüntüden sütüm kesilmişti ikinci çocukdada aynısı olur diye korkuyorum. Sizce 3 yaş olması iyimi yoksa beklemelimiyim.