Asena96 merhabalar 22+0 im bugün , cumartesi günü asla hissetmedim pazar iki defa çok az hissettim belli belirsiz , dün bir kere , ama bugün 22+0 yani sabah uyandirildim oglen bir iki kipirdadi birde klasik akşam 9:30 uyanıyoruz en hareketli saatimiz, yani okadar degisiyorki , 20. Haftada 4 gün asla hissetmemiştim Dr panikledi ama uyuyor çıktı adam gündüzleri uyuyor🤷🤷🤷 . Yani bende bu hafta sonu niye hissetmedim diye aklıma gelip durdu ama dedim uyuyordur gercektende öyle yani.