Hanımlar sonuç ne oldu acaba benimde 11+6 yız aşırı öksürüyorum boğazım kuruduğu için sanırım üşüttm sağ bacağımdan kasıklarım karnım ve belim aşırııı ağrıyodu bu 2 gün boyunca bugünde hafif pembe ve hafif kahve akıntı geldi 4 ay öncesindede kürtaj oldum kalbi durduğu için 7. Haftada doktorum progestonu kesti bende herşey iyi sağlıklı gidiyor diye folik asitide kesti bilemedim çarşamba günü randevum var gidicem 2 li test yapıcaktı