Mine-tayfun not aldım ilk zamanlar gittiğim Dr çok yoğundu 5 dakiak sürüyordu , zaten 10. Haftaya kadar takip ediyorlar tüp bebekte , başka Dr a geçtim o muaynede asla sormuyor öncesinde yada sonrasında masasına oturup soruyor kadın hep ve sorunuz varmı diye ekliyor