Minikbirsey 21 haftalık gebeyim ama aşırı şekilde bel ağrım var daha öncesinden belimde fıtık vardı ama iğne olmuştum artık agrimiyordu gebe kalinca ağrılar başladı bu durumu yaşayan var mı bunun için doktor ilaç verir mi aaba
Serendipity16 Minikbirsey magnezyum kullanmıyorsanız kullanın bende de fıtık var maalesef bizim diğer hamilelere göre daha çok ağrıyor benim 8. Haftadan beri ağrıyor düşünün 28. Haftaya geldim ilerleyen haftalarda ne yapıcam bilmiyorum maalesef magnezyum dışında ilaç vermiyorlar
Dlar Geçmiş olsun doktoruna söyle canm en azından bir kontrol ettirir ve fıtık varsa normal doğum yapman sakıncalı olur bel ağrısı na normalde bişey vermiyorlar ama işin içinde fıstık varsa değişe bilir