İlk gebeliğimde 7-8 haftalarda başladı ve doğurana kadar devam etti🥲 su bile içemezdim geniz akıntısını artırırdı sinirlenirdim. Doğurur doğurmaz çataldan bi kalktım geniz akıntım kesilmiş olduğunu farkettim. Aşırı derecede yoğundu. İkinci gebeliğim şuan, yine 7-8 lerde başladı ve 4-5. Aylar arası azaldı baya. Şimdi yaklaşık 7 aylık olduk, hafif devam ediyor ama ilki kadar rahatsız edici değil. Geçmiyor ya maalesef ilaç da yazmıyorlar. Ben lavabodan çıkamadım aylarca bu akıntı yüzünden.