Bbk88 ben de kimyasal gebelik geçirdim .
İlk gebeliğim boş gebelik ikincide 6 haftalıkken kalp atışları duyulmadı.
Kimyasal gebeliği öğrendiğimde kanamam başlamıştı ve tam bir ay kanamam devam etti ne yazık ki.
5 ay sonra tekrar hamile kaldım.Öncesinde de kontrol amaçlı doktora görünmüştüm.Rahat olun zamanı vardır elbet inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde yeniden hamile kalırsınız.