Doktor ense kalınlığı, burun kemiği vs baktı herhangi bir sorun görmedi çok şükür. Ama ben anksiyeteli olduğum için ikili üçlü test uğraşmamak adına direk fetal DNA yaptırayım diyorum.
15 bin isteniyor. Annem de gerek yok hastalık aranma diyor ama imkanım var yani 15k benim için çok değil (maaşım 95k param var yani niye yaptırmayayım).
Yaptırayım mı? Yoksa annem gibi hastalık aranma mı dersiniz?