mrsmom_ Merhabalar arkadaşlar 39+2 olduk ama iri bir bebeğiz pazartesiye kadar musadem var yeri kalmadi diyor doktor. Kanala girmis 3 cm açığım var ama itemiyor kendini bebişim. Ne yapabilirim ilerlemesi için? Bilen var mı?