Selam kızlar 🫶 ben yurt dışında yaşıyorum 15+3 hamileyim ara ara yoğun kanamam oluyo ama hiç bir risk yok yani rahim yırtılması vs değil. Doktor en sonunda fitil olarak pregesteron verdi ( adını yanlış yazmış olabilirim) 200 mg bende ki. Sanırım türkşyede de yaygın ve doktorlar sıklıkla veriyor. Kullananlar ne kadar sürede etkisini gördü bilgi paylaşımı yapabilir miyizzz