22+5im ben de son 3 haftadır falan hissediyorum git gide de artıyo artık tekme atıyo 🥰 rutinde bu kayma hissi kelebek hissi vardı zaten 18den beri. Hissetmediğim zamanlarda azıcık dürtüyorum hemen cevap veriyo bana 😅 özellikle uzun süre yemek yiyemediysem eğer yemek yediğimde mutluluktan horon tepiyo içerde.. hissetmediğim zamanlarda ben de çok kafama takıyodum bi de riskli gebeliğim. O yüzden endişeleniyodum. Herkes ben 14-15-16da hissettim diye yazınca insan bekliyo tabi. Ama zamanı geldiğinde o sana öyle güzel hissettiriyo ki 🥰 birazcık sabır