Güzel annelerim bunu bir öneri kabul edin.
Aranızda çok ağrı çeken magnezyum eksikliği yaşayan varsa diye söylemek istedim.
Ben önceden de şekerli asitli şeyleri içmek yerine asitli olarak sadece maden suyu tuketirdim gebeligimde de hergun bir tane içiyorum bundan olsa gerek bacak ağrısı hiç yaşamadım genel olarak şimdilik ağır bir ağrım hiç olmadi 30 haftalık olacağız neredeyse. Magnezyum açısından çok iyi ve faydalı icmiyorsaniz öneririm 🙏🏻