Ezgi12348
Yok yavrum ben bi kaç kere gittim bi fark yok gerçekten normal ultrasonla bakıyor oda hani bi karanlık odada bakıyor üstelik sıra almana ramen 1 saat nerdeyse sıra gelsin diye bekliyorsun önce devamlı hastalarını alıyor tibet beyde hem çok iyi ilgileniyor hemde güzel anlatıyor iyi bir doktor ben özele gidiyordum tibete sıra bulup buraya geçince bidaha özele gitmedim siz kaç haftalık oldunuz ☺️