Nissyoo
en basindan beri aytekin hanima takipliyim kendisi cok tatli bi doktor sadece sabah gittigimde aşiri yogunluk oluyor kontrol sanki aceleye gelmis gibi oluyor o yüzden ben randevularimi öglene aliyorum daha sakın geciyor. Numarasini veriyor ve herzaman ilgili davraniyor ben cok memnunum kendisinden.