Elo__35 merhaba benimde 36+6 oldu ama 36 dan sonra ağrılarım inanılmaz arttı açıkçası dün gece hiç uyuyamadım karnım da inanılmaz sancı vardı bırde gece uyurken bacak aranıza yastık koyun hafıfletıyor ağrıyor benimde öyle resmen acıyor ama yastık iyi geliyor açıkçası . İdrarda da normal gece kaç kere kalkıyorum normal bebek de baskı yapıyor zaten .