Esayyy977 İyi akşamlar kızlar 24 şubatta çatlatma iğnesi oldum testlerim bu şekilde bugün 4. Gün gittikçe koyulaşıyor silikleşmesi gerekmez miydi ? İğne içindeki hormonlardan koyu çıkıyor biliyorum ama bugün aşırı koyu çıktı.Sizce teste devam etmeli miyim ?
feridelevent_08 Esayyy977 bende tedavi görüyorum bu ay gebelik olmazsa çatlatma iğnesi yapılacak korkulacak birşey varmı birazcık bana yardımcı olurmusunuz🌹
Yelizkahramn Esayyy977 benimde böyleydi hatta doktoruma söyledim kesinlikle bu ay ovulasyon testi yapma iğneden dolayı zaten yanıltıcı sonuçlar çıkar söylediğim günleri değerlendir 36. Saatte çatlayacak yumurtaların dedi. Dediğini de yaptım. Hatta 14. Güne kadar gebelik testi bile yapmadım hiç takip etmemiştim. Yaptıkları çatlatma iğnesinde belli oranda beta hcg olduğu için bu testler yalancı çıkarıyor insanı o yüzden hiç takip etmeyin bence
Esayyy977 feridelevent_08 hiç korkulacak bişey yok koldan oluyor aşı gibi ince bir iğne zaten.Ama biraz yan etkisi var aşırı duygusallık ve baş ağrısı yaptı 2 gün birde sıcak basması onun dışında hiç korkulacak bişey yok 🥰
feridelevent_08 Esayyy977 Aaa ben göbekten yapılıyor zannediyordum o beni çok korkutuyodu .. aydınlattığınız için teşekkür ederim 🥰
Beyzaanr Zeyna27 merhaba canim nolursun banada dua et bu ay bende hamile olayim seni catlatma ignesi testlerini yaptigindan beri taniyorum o ay bende igne vurunmustum tutmadi bu ayda 2. Kez vurundum yarin 9. Gunum testlere baslicam 7. Gun pozitifti lutfen dua et bende bu ay mutlu olayim
Zeyna27 Esayyy977 bi kaç gün çok koyu çıkıyor bende denedim doktorum yanıltıcı olur dedi kaç yumurta gelişiminiz vardı
Zeyna27 Beyzaanr ay canım benim dua edicem bol bol rabbim hayırlısını versin inşallah üzülme kafana takma bende umutsuzdum şimdi 9+2 olduk bile yumurta gelişimin nasıldı
Esayyy977 feridelevent_08 ne demek göbekten de yapılıyormuş koldanda hemşire direk kolunu aç dedi yaptı canım
Esayyy977 Zeyna27 ovulasyonda pik görmeden çatlatma iğnesi yaptırdı doktor acaba yeterli büyüklükte değil miydi sizce
Beyzaanr Zeyna27 ilk ay 2 yumurtam olmustu bu ay tek yumurtam oldu buyuk dedi doktor bugun 9. Gunum test yaptim pozitif cikti cok cok silikti gun gun takip edicem bakalim nolursun dua et bana maşallah baya büyümüş senin minik