Catcad benimki de ezelden beri annemden nefret ediyo 😂 kadini gözle göresi yok. Yatak odasından cıkmıyor o gelince. Bazen geliyo salona annemi görüyo öyle bir iğrenerek bakıyor ki allahım 😂 annem de diyoki ‘aha geldi kaynanam suratlı’

Erkek bu arada adıda siyami. Evet ismini çok düşünmedik 😂