Oznr Sevilmesebebi bende hemen istiyordum ama cocuk doktorum her bebek auni tepkiyi vermeyebilir orn 1 yasinda olsa olan enfeksiyon daha kolay gecer yenidoganin riski daha cok dedi
Merve71 Sevilmesebebi biz kardesimi kırkı içinde hemen sünnet ettirmistik 15 sene oldu düşünün. Annem iyi ki de o zaman yaptırmışim diyor.hem bakım hem bebek açısından çok cok iyi eğer sıkıntı yoksa doktorunuzda uygun görürse yaptırın derim 😊
bulutunannesi33 en yaotırcaktım gekısımını tamamlasın dedı dktr en azndan altı yasndan once yapmıyrm ben dedı daha yenı yaptrdk altı yasnda
Marpling penceresimi kesinlikle yanlış okumuşsunuz ya da yanlış hatırlıyorsunuz.o dönem en yapılmaması gereken yaş aralığı.cocukların fallik dönemi yani ilk cinsellik dönemi
Gnygns penceresimi 2 ve 7 yaş arası yapılmaması gereken bir zaman dilimi yanlış hatırlıyorsunuz sanırım
kdrt penceresimi yanlış hatırlıyor olmalısınız en yapılmaması gereken dönem, gebe okulunda üzerine basa basa söylemişlerdi
Sevilmesebebi Ben doğum yapacağım haftaya da doğar doğmaz yaptır dedi yapan Dr da kendi Dr umla konuşmadım unuttum sormayı
Aylingamze Sevilmesebebi ben doğar doğmaz yaptırmayı düşünüyorum ablamda 7 günlüktü yaptırdı hiçbir sıkıntı çıkmadı. Bezli oldukları için çabuk iyileşiyor 😁
Sevilmesebebi Marpling 2 yaşa kadar yapılıyormuş eğer yapılmadı ise 7 yaş sonrasıymış Dr öyle söyledi
Sevilmesebebi Marpling bende toparlarsın istiyorum canım hemen kendine gelmeden yaptırmak istemiyorum
Marpling Sevilmesebebi evet aynen öyle .2-6 arası yapılmamalı ben yakında yaptırcam altı aylık okunca inş siz be düşünüyorsunuz