ozkangulkilic İçtiniz mi ya da içiyor musunuz? Kakao gebelere iyi değil diyorlar neye göre bilmiyorum ama sütü sade icemedigim için genelde sıcak çikolata filan icesim geliyor ne düşünüyorsunuz bu konuda
mmozaa ozkangulkilic canımız çekince çikolata da yiyoruz sonuçta. ama sütü sade içmeniz belki kalsiyumu almanız açısından daha güzel olur. arada içmeniz de sorun olucağını sanmıyorum
ozkangulkilic mmozaa maalesef sütü sade içemiyorum denedim istifar ediyorum normalde de sevmezdim midem kaldırmıyor ama yoğurt peynir filan tüketiyorum
mmozaa ozkangulkilic bal ile de deneyebilirsiniz her gün 1 kase yoğurt bir bardak süt tüketilmeli. bu sebeple hergün kakao almamış olursunuz
BabyAta ozkangulkilic süt içmenizin hiç bir faydası yok zaten zorlamayın kendinizi kalsiyumu sütten değil fermante olmuş ürünlerden daha iyi alıyoruz yoğurt kefir ayran. Süt şişirir ve hazımsızlık yapar. Bebeklere bile artık inek sütü önermiyor doktorlar. Hamileliğimin başından beri bir bardak süt içmemişimdir. Doktoruma sorduğumda içmek zorunda değilsin yoğurt kefir ayran en sağlıklısı dedi
mmozaa BabyAta kafein içeren yiyecekler çok tüketilmemeli arkadaş çikolatalı süt içtiğini yazmış, her gün süt içmemiz gerektiğinden bal gibi şifalı bir besinle de içebilirsiniz dedim. araştırın o halde
gizbirhil ozkangulkilic ay ilk kez duydum ya ve içiyordum ben … ama iyiyiz yani sıkıntı yok. Cafe de falan oturunca hep söylerim