aselinannesi1997 Merhaba kızlar ikili tarama testini 10+6 günlükken yaptırdım acaba erken miydi 1 gün vardı 11 haftalık olmasına
Saba00 aselinannesi1997 benim bildiğim 12 14 haftalarında yapılıyor hade sen bilmemişsin erken olduğunu doktorundamı bişey demedi